zondag 13 maart 2011

Leuker kunnen ze ´t niet maken, maar ik wel!

Radio Apeldoorn presenteert: De Paul Zornig Show
Aflevering 3 * 19 maart 2011 * 20-21 uur

Vorige week weer een nacht wakker gelegen en een dag lopen zweten
Allemaal in verband met de BELASTINGAANGIFTE 2010
Het verzamelen van alle papieren, de alimentatie en de hypotheek, de lijfrente en de geleden verliezen, toeslagen hier en aftrekposten daar
Allemaal bedacht omdat de belastingdienst het niet leuker kan maken, als wordt t wel steeds makkelijker
Ik betaal me bont en vooral blauw ... een eenvoudig rekensommetje leert dat ik 17½ cent belasting per gereden KM betaal; en dan tel ik wegenbelasting niet mee, ook niet de BPM en BTW die ik heb betaald bij aanschaf van de auto, ook niet de werkgeversbijdrage aan mijn salaris
Is dat allemaal echt nodig?
Kan het niet wat minder?
Of ... moet ik blij zijn, dat ik belasting kan en mag betalen, opdat de staat inkomsten heeft om belangrijke zaken voor ons allemaal te regelen?

Ik wil het graag van je horen!

BELASTING en BELASTINGAANGIFTE is het thema van De Paul Zornig Show op 19 maart 2011.

Een uur lang interactieve radio rondom het thema BELASTING en BELASTINGAANGIFTE, een thema waarover iedereen zijn/haar eigen gedachten heeft. En die mening kun je laten horen, via de telefoon, email, facebook en twitter.
Bel daarom tijdens de uitzending naar (055)5401978
Twitter naar @paulzornig
Mail naar paul.zornig@live.com

Luister en doe mee, want De Paul Zornig Show is van jou en gaat om jou!

Radio Apeldoorn is te beluisteren via
FM: 107,1
Kabel: 93,1
Internet: rtv-apeldoorn.nl

PS
* de plaat die je liever niet op de radio had willen horen, kun je aanvragen via paul.zornig@live.com, met naast titel/artiest ook de reden waarom je die plaat echt nooit meer wilt horen
* volg @paulzornig op Twitter, Paul Zornig op Facebook, stuur je mail naar paul.zornig@live.com en praat mee over het thema van de week, door tijdens de uitzending te bellen naar (055)5401978.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen