zaterdag 5 maart 2011

TOEKOMST

ingezonden mededeling




op zaterdag 5 maart 2011 vierde ik mijn première , de allereerste aflevering van de PAUL ZORNIG show , en we spraken over TOEKOMST ...

vandaag is morgen gisteren
en morgen is dan vandaag
vandaag krijg ik beloftes voor de toekomst
die morgen dan toch net niet uitkomen
of anders dan verwacht
zoals toen die hypotheekadviseur
mij een prachtige hypotheek verkocht
waardoor ik nu diep in de schulden zit
zoals toen Kok en Bos ageerden tegen de graaicultuur
en vervolgens zelf zijn gaan graaien
er is iets niet goed
met de toekomst die anderen mij voorschilderen
misschien bestaat die toekomst helemaal niet
misschien is het een hersenspinsel
een droom om mij stil te houden
zoals in "later als je groot bent ... "
ja, later dan mag alles, als je braaf bent geweest
maar later is nooit vandaag
de toekomst is nooit nu
dus geniet vandaag alvast van je eigen toekomst
het is immers de eerste dag van de rest van je leven

VOLGENDE WEEK weer een aflevering van de PAUL ZORNIG show
en dan ga ik met je praten over
SOCIAL MEDIA in het algemeen en TWITTER in het bijzonder

Zaterdag 12 maart, 20-21 uur
RADIO APELDOORN via INTERNET

Geen opmerkingen:

Een reactie posten