dinsdag 18 oktober 2011

I did it ... my way ???

Uitzending: zaterdag 22 oktober 2011, om 20u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL



Ik wandel regelmatig door het bos, op de Veluwe, bij Kootwijk.
Meestal op zondagochtend, voor dag en dauw, voor vrouwen met honden of vaders met kinderen files op de paden veroorzaken en het bos vullen met geblaf, gekakel en geschreeuw.
Mooi moment, een moment voor mij, alleen in het bos.
Genieten van mooie dingen, momenten, ontmoetingen, ontdekkingen ... hoevaak doen we dat eigenlijk, doe jij dat, doe ik dat?
Voor de meesten van ons begint de week op maandagochtend, het geluid van de wekker, veel dingen te doen, omdat ze gedaan moeten worden;
en eindigt de week op zondagavond, als we de wekker op de juiste wektijd zetten, opdat we ons op de maandag niet verslapen.
Die wandeling door het bos, op de Veluwe, bij Kootwijk, geeft mij even rust, tijd voor reflectie, inspiratie uit de natuur.
Het internet-tijdperk heeft ons leven veranderd, ons doen en denken versneld, inspiratie tot iets vluchtigs gemaakt.
Als ik weer eens stilsta, in de file op de A1, denk ik er weleens over na, over hoe van alles voorbij vliegt, te snel om ervan te genieten, ongrijpbaar en onbegrepen.
En als ik op zondagavond in bed, luister naar het tikken van de wekker, dan vraag ik me oprecht af: "have i realy done it my way?"

My way of life? Your way of life!
Waar haal jij je inspiratie vandaan, hoe ontdek jij wat leuk is en goed is voor jou?
Daar wil ik graag met je over praten, in de PAUL ZORNIG show van zaterdag 22 oktober!
En
Voor deze gelegenheid heb ik Nancy Pelgrim uitgenodigd om mij alles te vertellen over haar "Your way of life"
"Your way of life" is het eerste E-Gazine van Nederland; de eerste ├ęchte digi glossy, bomvol actueel lifestyle nieuws.
Het E-gazine kun je vinden via www.yourwayoflife.nl/
en op twitter volgen: @YWOLegazine

Tijdens de uitzending kun je weer meepraten door te
* bellen naar 055 5401978
* twitteren naar @paulzornig
Vooraf kun je je vragen en opmerkingen sturen naar paul.zornig@live.com

Uitzending: zaterdag 22 oktober 2011, om 20u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten