zondag 13 november 2011

Eén plaatje kan meer vertellen, dan duizend woorden kunnen



Uitzending: zaterdag 19 november 2011, om 20u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Een verhaal vertellen, ik doe het zo vaak
Niet voor niets heet ik "kletsmajoor" op mijn visitekaartje
Een verhaal
Honderdveertig tekens in een tweet
Vijfhonderd woorden in een blog
Tweehonderdvierenveertig bladzijden in mijn eerst boek
Een verhaal maak (!) je
Om iets te vertellen
Om iets te delen
Om anderen aan het denken te zetten
Dat kan met woorden
Maar kan ook anders
Een verhaal vertellen in één beeld
Een tekening, een schilderij, een foto
Kun jij dat?
Kan ik dat?
Hoe moet dat?
Er zijn mensen die het kunnen
Een verhaal vertellen in één beeld

Iemand die dat kan is zaterdag 19 november te gast in de PAUL ZORNIG show: André Evers
Ik ken hem via twitter als @Calvero1974, een dorpsgenoot
En hij gaat mij leren
Hoe ik verhalen kan vertellen zonder woorden ...
KIJK EENS, naar de foto´s van @Calvero1974
via www.calvero.nl

Verbeelding door beelden ...
Kun jij dat? Hoe doe jij dat?
Vertel het ons of stel je vragen aan mijn gast
Mail je verhaal of je vragen naar paul.zornig@live.com
Of twitter naar @paulzornig

Tijdens de uitzending kun je bellen naar: 055 5401978

Uitzending: zaterdag 19 november 2011, om 20u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen