zondag 4 december 2011

Dromen

Uitzending: zaterdag 10 december 2011, om 20u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Ik droomde onlangs dat ik het password van mijn tablet-computer had gewijzigd. Het nieuwe password was: aauwov786&yB$12dftY7&0~12Bcca2wCxconMeeW97dT
Helaas had ik dat password niet opgeschreven, helaas wist ik het de volgende ochtend niet meer, helaas heb ik mijn tablet-computer nooit meer kunnen opstarten.
Ik droomde, op zich al een wonder, dat ik me mijn droom kon herinneren.
Dromen, dromen zijn er niet zomaar, we zouden moeten luisteren naar wat ze te vertellen hebben, we zouden ze moeten nastreven en in concrete doelen moeten vertalen, om te worden wie we zijn, in plaats van te doen wat we dachten te zijn.
Dromen over boer zijn in Denemarken, schrijver in Apfelzornig, radiomaker of koffiezetter, dromen over je eigen bedrijf ...
Doe het maar, dat wil zeggen, maak je dromen maar waar.
Stilzitten, dat kun je over honderd jaar wel doen, als je oud en kreupel bent.
NU, nu moet het gebeuren, daar gaat t om ...

En daarover gaan we praten, over de reis van een revolutie, met Gert Jan op ’t Landt.

Een droom, een idee, een wens: hij heeft ze. En onlangs heeft hij ze samengevoegd tot één geheel.
Gert Jan op ’t Landt neemt ons mee in de ontwikkeling, perfectionering en afronding van het online platform People Assist. Sinds 1999 werkzaam in de accountancy, heeft Gert Jan zich verdiept in de problematiek rondom de administratie voor zowel opdrachtgever als opdrachtnemer. Als ondernemer op zoek naar nieuwe uitdagingen heeft hij een revolutionair systeem bedacht, dat aan deze problematiek definitief een einde maakt. Een tool dat ZZP’ers en ondernemers ontzorgt, de juridische en fiscale status van het contract tussen partijen beoordeelt, controleert en bewaakt. Het eerste idee voor People Assist is in 2008 ontstaan, maar het duurde tot begin 2010 aleer dit idee tot volledige wasdom is gekomen.
Op de website peopleassist.nl kun je meer lezen over Gert Jan op ’t Landt en zijn bedrijf.

Ik wil er alles van weten en jij kunt meepraten!
Bel ons tijdens de uitzending, met jouw dromen, plannen, doelen ... laat ons weten hoe jij een en ander gaat verwezenlijken.
Het telefoonnummer is (055) 5401978
Twitteren kan altijd: @paulzornig
En mijn mail-adres is: paul.zornig@live.com

Uitzending: zaterdag 10 december 2011, om 20u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen