maandag 2 januari 2012

Aan de rand van de afgrond ... herstellen van 2011

Uitzending: zaterdag 7 januari 2011, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL



Als je YOUP van t HEK heet
Dan mag je iedereen beledigen
Vooral de mensen die in het afgelopen jaar hard hebben gewerkt
De mensen die de kaartjes betalen voor zo´n zeikerige theatershow
Belasting betalen zodat de VARA dat gezwets twee uur lang kan uitzenden
Ik zeg niets over MAURO, maar hij verdient een standbeeld
Omdat hij het CDA heeft gedecimeerd, zei YOUP
Ik zeg niets over JC - superstar, maar zij verdienen allebei een standbeeld
De een omdat hij de PvdA heeft geminimaliseerd, de ander omdat hij van AJAX een anarchie heeft gemaakt
YOUP en de andere SUPERSTARS, die werkelijk bijdragen aan de verdere ondergang van ons postzegeltje aan de Noordzee
Wat er werkelijk fout ging in Nederland heet Wellink of Kok, die achteraf verklaren wat anderen fout hebben gedaan
En de grootste LUL is natuurlijk Wouter Bos ... een stapeltje miljarden weggeven en daarna hard weglopen
Ik wil best een kop THEE drinken
Maar niet met met JOB , liever met echte mensen , in alle kleuren , behalve ROOD
Wat ging er nu echt fout in 2011 ???
Dat zou ik graag willen weten
En nog liever wil ik weten hoe het beter kan in 2012 !!!
Omdat ik YOUP van t HEK niet geloof en zelf niets weet
Heb ik de meest SPITSvondige mens uit het hoge noorden naar het centrum van Nederland gelokt
Om hem te vragen wat fout ging in 2011 en hoe het beter kan in 2012
Ik wil weten of we in 2012 weer Buckler mogen drinken en toastjes met kaviaar mogen eten
Ik wil weten of je in 2012 weer bij T-Mobile kunt werken, zonder verrot te worden geschopt door de vrienden van Youp van t Hek
Iemand die weet wat er fout ging en hoe t beter moet
Dat is JAN DIJKGRAAF
Schrijver, columnist, blogger, tegeltjes-tekenaar
Geen rare man, maar wel een ECHTE Jan !!!
Ik ga hem doorzagen , in plakjes , roosteren op de grill , in saté-saus onderdompelen
En daarna met hansaplast aan elkaar plakken
Volgens mij was 2011 een KUT-jaar ,,, maar hoe ziet JAN DIJKGRAAF dat?
En 2012 wordt een GROOT-drama ,,, tenzij JAN DIJKGRAAF ons op de rails zet!
Wie?
Jan Dijkgraaf !!! Schrijver , columnist en meer ...
Ik had hem wegwijzer willen noemen maar toen werd ik door Emile Roemer in elkaar geslagen
En Alexander Pechthold stond er lachend bij
Waar?
Ik weet ook niet waar, waarover, maar wel waartegen ... euh ... o ja! tegen WILDERS , de lul , de hond , het varken
Maar goed dat we met zijn allen tegen ritueel slachten zijn
Kan Wilders nog even leven en heeft Pechthold iemand om zich tegen af te zetten
Bij gebrek aan inhoud
Inhoud zocht ik dus & vond ik bij Jan Dijkgraaf !!! Schrijver , columnist en meer ...
Eigenlijk heb ik maar twee vragen:
- wat ging er fout in 2011
- hoe had t in 2012 beter kunnen gaan
Maar ik geloof niet meer in de toekomst, ik geloof alleen nog in de ondergang
DUS ... hoogste tijd om te horen wat we van Jan Dijkgraaf kunnen leren
- hoe het beter had kunnen gaan in 2011
- waar zal het fout gaan in 2012
Aan de hand van een paar onderwerpen, onderwerpen die er werkelijk toe doen, zoals
voetbal
ajax
cruyff
amsterdam
grachtengordel
En over bijzaken, zoals
euro
europa
politici die hun eigen graf graven
de ondergang van nederland
mauro & tofik dibi & youp van t hek
En natuurlijk willen we weten wat Jan Dijkgraaf werkelijk bezighoudt
- zijn schrijven, zijn boeken
- zijn boeken die hij samen met anderen schreef en schrijft
- zijn plannen voor 2012, 2013, 2014 en daarna

Luisteren dus
En je kunt meepraten en vragen stellen
Jouw verhaal vertellen of kritische opmerkingen maken
Bel: 055 540 1978
Twitter: @paulzornig
Mail: Paul.Zornig@Live.Com

Uitzending: zaterdag 7 januari 2011, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten