woensdag 11 januari 2012

SPORT: kijken maakt dik , doen maak gezond

Uitzending: zaterdag 14 januari 2011, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL



Ik doe véél aan SPORT !
Minstens één keer per maand kijk ik naar STUDIO SPORT om mee te zweten met hardlopers en fietsers, om tennis te genieten of rondetijden bij te houden. Ik ben er maar druk mee.
Ik kijk alleen NIET naar de Champions League ... tussen de reclames door zap ik naar zenders waar ik kan leren over het groeien van het gras of het blazen op een fluit.
Er is SPORT en er is SPORT !
En voor mij is TOP-SPORT iets anders dan de Tour-de-France winnen, of in ruil voor een vette bankrekening achter een bal aan hollen.
SPORT gaat om BEWEGEN, om een gezonde geest in een gezond lichaam.
SPORT gaat om SAMEN beleven, samen meer presteren dan je in je eentje zou kunnen.
SPORT gaat om MEEDOEN, omdat dat belangrijker is dan om te winnen; althans, ooit was dat zo!
Tegenwoordig gaat SPORT kennelijk alleen nog om commercie en doping.
Dus ... dus ga ik lui op de bank zitten met fast-food en cola, luisteren naar wat anderen zeggen over SPORT en wat SPORT werkelijk betekent.
En dat kun jij ook doen !!!
Nee, niet lui op de bankhangen, maar meepraten, over SPORT en het belang van SPORT!
Dat kan ...
... bel tijdens de uitzending naar 055 540 19 78
... twitter naar @paulzornig

Op zaterdag 14 januari 2011, staat SPORT centraal in de PAUL ZORNIG show.
Een aantal gasten zal haar of zijn visie geven, op sport & sporten, waarom het leuk is en waarom het goed is, waarom we het doen ...
... en waarom ik het OOK zou moeten doen.
Die gasten zijn:
Emma en Sam , twee jongedames die hockey spelen bij HC Ares,
Tristan Steenmeijer , de voorzitter van HC Ares,
Harald Seynaeve , eigenaar van en trainer/coach bij ABC-Apeldoorn,
Dave Aarsen , onze eigen SPORT-KORT producer,
en dus wordt t sportief zweten in de studio, vooral voor mij.

Help mij van de bank en praat mee ...
... bel tijdens de uitzending naar 055 540 19 78
... twitter naar @paulzornig

Uitzending: zaterdag 14 januari 2011, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen