woensdag 1 februari 2012

Solitair of Solidair

Uitzending: zaterdag 4 februari 2011, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL



De wereld, Europa, ons land, onze stad, onze bedrijven, onze scholen, kortom alles en iedereen, we verkeren in een CRISIS!
U ... even nadenken wie niet in die categorie valt ... U kost geld, veel geld, steeds meer geld.
En wij, van wie er steeds minder over zijn, die er nog is wordt vriendelijk verzocht elders haar of zijn heil te zoeken en geld te verdienen, wij moeten dat geld betalen
Ik leef solitair, mijn spaartegoed is in 2011 met €1000 gestegen, mijn schulden zijn tegelijkertijd met €100000 gestegen; ik betaal zoveel aan verplichtingen, dat ik blij ben dat het woensdag is, zodat ik de kliko van de buren kan leegeten.



Het zijn moeilijke tijden.
Met mensen die niet werken die menen dat mensen die wel werken best meer kunnen betalen om voor mensen die niet werken te zorgen,
Met mensen die wel werken die menen dat mensen die niet werken ook weleens de handen uit de mouwen kunnen steken en minder zouden moeten leunen op mensen die wel werken.
Solidariteit in Crisistijd !
Het lijkt zo makkelijk & klinkt bovendien mooi ...
Maar hou geef ik solidariteit handen en voeten?
Miljarden doneren aan Griekenland, bonussen betalen aan banken die geld blijven scheppen op oneigenlijke gronden, uitkeringen betalen aan medelanders die geen Nederlands spreken en soms zelfs elders wonen.

Ik leef solitair, woon in een ivoren toren & wil dus graag weten hoe dat moet:
SOLIDARITEIT in CRISISTIJD

Daarover wil ik graag met je spreken, ik wil graag jouw mening en jouw advies!
Bel dus, naar 055 5401978
Twitter naar @PaulZornig of met #rtvapd
Meng je in de discussie ... want wie zwijgt, is stil.

Uitzending: zaterdag 4 februari 2011, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen