vrijdag 12 april 2013

De Helden Van Apfelzornig

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

Iedere zaterdagavond, twee uur lang interactieve radio met Paul Zornig rondom een wekelijks thema; iedere week een nieuw thema dat ons allemaal bezighoudt, waarover iedereen wel een mening heeft. En die mening kun je in De Paul Zornig Show laten horen, via de telefoon, email, facebook en twitter.

Zaterdag 13 april, luister je naar de "DE HELDEN VAN APFELZORNIG", LIVE in de studio!!!
Twee tweeps, die iedere ochtend mijn timeline vervuilen met hun "goedemorgen", "slappe koffie", "fijne dag" en andere onzin.
De een loopt hard, de ander ramt op een piano; ware helden!
Want echte helden zijn lieve mensen, met aandacht voor andere tweeps, met een persoonlijke en welgemeende groet, aan alle andere vroege vogels.
Roger & Bert ... buurman & buurman , twee dorpsgenoten die we zaterdag leren kennen.

Zornig als ik ben, zal ik beide heren het vuur aan de schenen leggen, zal ik ze uit horen over het leven in ons dorp, of je er nu geboren bent, ofwel import bent.
Eigenlijk wilde ik er een leuke uitzending van maken, maar ik moet ook met Bert & Roger van gedachten wisselen over vertrouwen en het naar de toekomst doorschuiven van problemen ... de HAAGSCHE polder heeft besloten dat de burger geslachtofferd wordt aan het Mondriaan-akkoord, een loze afspraak tussen vakbonden die belangen van een handvol bejaarde werknemers denken te dienen en een werkgeversorganisatie die gedreven wordt door earnings per share.
En als het echt tegenzit, gaan we ook nog over voetbal praten, de champions league loting, het kampioenschap van Vitesse, de degradatie van AZ, de rol van de scheidsrechter, het belang van de commercie.
Helden zijn het, onze buurmannen!
En daarom heb ik, om mijn twee twitter-vrienden te plezieren, een wel heel bijzondere vogel in de uitzending; ze heet Anouk en ze zingt live!

Meer hoef ik niet te zeggen ....

Luisteren dus, zaterdagavond om 20u, naar de PAUL ZORNIG show, bij Radio Apeldoorn!
En praat mee!
Tijdens de uitzending kun je bellen, om je vragen te stellen, om commentaar te geven, om met mijn gasten in debat te gaan! Het telefoonnummer is dan: 055 540 1978
Twitteren kan ook, naar @paulzornig
En als je vooraf al vragen hebt, stuur die dan naar info@paulzornig.nl

Zelfs als jij een interessant mens bent, ook als je een interessant onderwerp hebt, ben je van harte welkom, als gast in de Paul Zornig show. Neem contact op, via twitter @paulzornig of via mail info@paulzornig.nl

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

Geen opmerkingen:

Een reactie posten