zaterdag 1 juni 2013

de toestand van het land, anno 2013

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

Iedere zaterdagavond, twee uur lang interactieve radio met Paul Zornig rondom een wekelijks thema; iedere week een nieuw thema dat ons allemaal bezighoudt, waarover iedereen wel een mening heeft. En die mening kun je in De Paul Zornig Show laten horen, via de telefoon, email, facebook en twitter.

Het was natuurlijk te wijten aan hun domheid, dat zij van mij gescheiden zijn, die ex-vrouwen, die nu met hun nieuwe mannen en mijn kinderen drie keer per jaar op vakantie gaan, naar dure bestemmingen, van mijn alimentatie. Het kost mij een paar duizend euro per maand (netto), maar in ruil daarvoor heb ik absolute vrijheid, nooit meer het gehijg van vrouwen in mijn nek, dat zij zo graag een kind willen, een groter huis, een luxe leven, mooie kleren en smakelijk eten, zolang ze dat eten maar niet zelf hoeven klaar te maken en geen boodschappen moeten doen.
Bijkomende zaken, zoals dat ik mijn kinderen niet of nauwelijks zie, dat mijn huis niet alleen onder water staat, maar diep verdronken is, dat ik dagelijks vanuit Apfelzornig naar het rioolputje van de westerse samenleving rijd om geld te verdienen, om de hypotheek en die alimentaties te betalen, neem ik graag op de koop toe.

Wat ik minder goed kan verdragen is de lobby van de gutmenschen om meer, nog meer van die lelijke windmolens neer te zetten in de natuur van Groningen, het platte land van Friesland, de heide en de bossen van de Veluwe, om de Amsterdamse grachtengordel, waar de linkse elite van Nederland gehuisvest is, van zogenaamd groene stroom te voorzien.
Het is niet voor niets, dat Laf en Links en Leugenaar met een L beginnen ...
Die windmolens zijn niet alleen een schandalige vorm van horizonvervuiling, maar leveren ook geen schone energie! Het maken van die weerzinwekkend lelijke molens & het plaatsen van die witte wentelwieken kost meer energie dan ze ooit zullen opleveren. Bovendien zijn die witte windmolens zeer schadelijk voor het klimaat!
Het wetenschappelijk bureau van het intituut informatie duurzaamheid heeft berekend dat windmolens zoveel energie uit de wind halen, dat het weer geheel in de war raakt, regenwolken die normaal voorbij waaien, nu blijven hangen en overvloedige regenbuien veroorzaken, hetgeen overstromingen ten gevolge heeft, mislukte oogsten, hongersnood, smelten van noord-oost-zuid-west poolkappen, orkanen en wat dies meer zij.
Als die minkukels in Amsterdam stroom nodig hebben, moeten die gutmenschen maar een paar kerncentrales op de Dam neerzetten; ruimte zat daar, in het centrum van het rioolputje van de westerse samenleving.
Overigens, zouden we heel Nederland van electriciteit kunnen voorzien, door zonnecollectoren op alle daken van alle woningen en gebouwen te plaatsen ... zoveel energie dat we er zelfs met zijn allen in electrisch aangedreven auto´s van in de file kunnen staan. Maar de laffe linkse leugenaars willen windmolens, dus heffen we invoerbelastingen op zonnecolectoren uit China.
En Wim Kok, Wouter Bos en al die andere PvdA grootgraaiers willen natuurlijk dat SHELL de dienst kan blijven uitmaken.
Over de PvdA gesproken .. op vrijdag 31 mei was Hans (ik draag nooit een pak, want ik heb schijt aan iedereen) Spekman co-host in de Friday-Move bij BNR. Al in de opening meende het varken de Nederlandse bevolking te moeten schofferen door op te merken dat de burgers meer bezig zijn met het ontduiken van belastingen dan met zorg en aandacht voor de medemens. En verderop in de uitzending meende deze minkukel te moeten opmerken dat wie niet op de PvdA stemt, maar bijvoorbeeld op de VVD, toch een mindermens is, ontspeent van enige solidariteit met de zwakkeren in de samenleving. Waar haalt deze arrogante kwezel zijn wijsheid vandaan? Ik betaal me bont-en-blauw aan belastingen en sociale lasten, ik betaal veel teveel btw en accijns op noodzakelijke zaken zoals brood en brandstof, ik doe vrijwilligerswerk, ik ondersteun mijn oude en zieke ouders, ik help de mensen om mij heen ... en NEE, ik stem geen PvdA & dat zal ik ook NOOIT doen! Maar om mij dan meteen als untermensch te bestempelen, zoals Hans Spekman doet, gaat mij net iets te ver!
Dus Hans Spekman mag van mij het land uit, net als Mark Rutte, Sybrand Buma, Alexander Pechthold, Diederik Samsom, Emile Roemer en nog een paar van die machtswellustelingen voor wie het pluche belangrijker is dan het belang van de burger. Een voor een even hypocriet, die politici, voor wie de burger niet meer dan een middel is om aan stemmen, om aan de macht te blijven en om aan geld te komen.
Het is natuurlijk allemaal mijn schuld, dat mijn leven er uitziet, zoals het er uitziet & daarom heet mijn volgende boek ook SCHULDIG!
Politici zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen, zij zijn immers stuk voor stuk SCHULDIG aan de toestand in en van ons land.

Dat en meer in de komende Paul Zornig show!

Luisteren dus, zaterdagavond om 20u, naar de PAUL ZORNIG show, bij Radio Apeldoorn!
En praat mee!
Tijdens de uitzending kun je bellen, om je vragen te stellen, om commentaar te geven, om met mijn gasten in debat te gaan! Het telefoonnummer is dan: 055 540 1978
Twitteren kan ook, naar @paulzornig
En als je vooraf al vragen hebt, stuur die dan naar info@paulzornig.nl

Zelfs als jij een interessant mens bent, ook als je een interessant onderwerp hebt, ben je van harte welkom, als gast in de Paul Zornig show. Neem contact op, via twitter @paulzornig of via mail info@paulzornig.nl

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

1 opmerking:

  1. Tja, Paul,
    Die windmolens leveren hun eigenaar goedkope stroom.
    Wil je ook een stukje windmolen?
    Dan kost je stroom geen 22 cent meer slechts 2 tot 5 cent.
    Kun je weer een vrouw extra, alimentatie betalen.

    BeantwoordenVerwijderen