zondag 23 juni 2013

Verliefd? OMG, verliefd op mijn therapeut!

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

Iedere zaterdagavond, twee uur lang interactieve radio met Paul Zornig rondom een wekelijks thema; iedere week een nieuw thema dat ons allemaal bezighoudt, waarover iedereen wel een mening heeft. En die mening kun je in De Paul Zornig Show laten horen, via de telefoon, email, facebook en twitter.

Esther is gelukkig getrouwd met een heel lieve, grappige man. Ze hebben twee prachtige dochters, een mooi huis en Esther werkt in haar eigen schoonheidssalon. Alles gaat goed, totdat zij de controle over haar leven verliest en overspannen raakt. In eerste instantie schrijft de huisarts haar medicijnen voor en omdat ze liever niet naar een psycholoog gaat, krijgt ze een doorverwijzing naar een haptonoom. Zij wordt tot over haar oren verliefd op deze man en raakt vervolgens geestelijk geheel afhankelijk van hem. Hoe kon haar dit gebeuren en hoe kwam ze er overheen?

Het boek "Verliefd op mijn therapeut" van Esther van Marle verschijnt 2 juli 2013 bij Uitgeverij van Brug en is te bestellen via de webshop van Uitgeverij

Esther van Marle is op 29 juni te gast in de Paul Zornig show en ik spreek met haar over haar boek, haar verhaal en vooral over haar bedoelingen met dit boek. Want Esther heeft haar verhaal niet zomaar op papier gezet ...

Dat en meer in de komende Paul Zornig show!

Luisteren dus, zaterdagavond om 20u, naar de PAUL ZORNIG show, bij Radio Apeldoorn!
En praat mee!
Tijdens de uitzending kun je bellen, om je vragen te stellen, om commentaar te geven, om met mijn gasten in debat te gaan! Het telefoonnummer is dan: 055 540 1978
Twitteren kan ook, naar @paulzornig
En als je vooraf al vragen hebt, stuur die dan naar info@paulzornig.nl

Zelfs als jij een interessant mens bent, ook als je een interessant onderwerp hebt, ben je van harte welkom, als gast in de Paul Zornig show. Neem contact op, via twitter @paulzornig of via mail info@paulzornig.nl

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

2 opmerkingen:

  1. Ik ben verliefd op Esther, wat moet ik daar mee? Ook maar een boek schrijven? Dan kom ik papier te kort of mijn computer raakt overbelast. Heb haar persoonlijk mee gemaakt en veel met haar gedeeld via de chat. Wat een prachtmens. Kan me ook wel voorstellen dat zo'n enerverende dame met zoveel kwaliteiten zich niet druk kan maken om zo'n stumperd als ik. Boek Esther, boek, weetje nog>

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op mijn dieetiste. Maar zij valt niet op meisjes :( maar ik kan het niet begrijpen. Ik mis haar zo vaak. Het is gwn zo stom. Zij is ook een paar jaartjes ouder als mij. Het doet Me echt pijn :(

    BeantwoordenVerwijderen