zondag 15 september 2013

mijn cadeau ...

Zaterdagavond, 14 september, was JANNE VENDERBOSCH te gast in de Paul Zornig show en spraken wij over ...
Kadootjes !!!
Ja! Kadootjes.
Ik wil ook wel eens een leuk, bijzonder, opmerkelijk kadootje, hoewel ik altijd zeg, dat ik geen kadootje hoef, als er iets te vieren valt.
Ik wil ook wel eens een leuk, bijzonder, opmerkelijk kadootje weggeven, in plaats van de spreekwoordelijke bos bloemen, de obligate fles wijn of nog dodelijker: een geschenkenbon!
Er ligt trouwens nog een stapel van die geschenkenbonnen ergens in een kast, van de slijterij, de boekhandel, een platenzaak, en een beautyfarm!
Ja, een beautyfarm, modderbaden, massage, manicure, make-up ... van die dingen.
’t Moet niet gekker worden!
Maar wat moet t wel worden?
Over wat t moest worden, had JANNE VENDERBOSCH wel een idee!

JANNE VENDERBOSCH zocht, speciaal voor mij, een kado uit ... niet zomaar een kado, maar een cadeau, met zorg en aandacht geselecteerd.
Dat hadden jullie natuurlijk niet kunnen bedenken!
Wil je meer weten over JANNE VENDERBOSCH, luister dan de uitzending van zaterdagavond, 14 september, terug via deze LINK of kijk op de website jannev.nl!

Luister iedere zaterdagavond om 20u, naar de PAUL ZORNIG show, bij Radio Apeldoorn!
En praat mee!
Tijdens de uitzending kun je bellen, om je vragen te stellen, om commentaar te geven, om met mijn gasten in debat te gaan! Het telefoonnummer is dan: 055 540 1978
Twitteren kan ook, naar @paulzornig
En als je vooraf al vragen hebt, stuur die dan naar info@paulzornig.nl

Zelfs als jij een interessant mens bent, ook als je een interessant onderwerp hebt, ben je van harte welkom, als gast in de Paul Zornig show. Neem contact op, via twitter @paulzornig of via mail info@paulzornig.nl

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

Geen opmerkingen:

Een reactie posten