dinsdag 1 oktober 2013

VADERS zonder KINDEREN

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app

Iedere zaterdagavond, twee uur lang interactieve radio met Paul Zornig rondom een wekelijks thema; iedere week een nieuw thema dat ons allemaal bezighoudt, waarover iedereen wel een mening heeft. En die mening kun je in De Paul Zornig Show laten horen, via de telefoon, email, facebook en twitter.

Zaterdag 5 oktober: vaders zonder kinderen ...

Afgelopen maandag (30 september) meenden politici (staatssecretarissen Fred Teeven, Veiligheid & Justitie en Martin van Rijn, Volksgezond & Welzijn) zich zorgen te mogen maken over zogenoenmde "vechtscheidingen". Dat doen zij, omdat politici zich met alles willen bemoeien, om banen voor politici en ambtenaren zeker te stellen. Hoe meer leed in de samenleving, des te meer pluche zetels voor partijleden en des te meer werkplekken voor overigens volstrekt nutteloze ambtenaren.
De eerste politicus die burgerbelang boven eigenbelang stelt, moet nog geboren worden.
Het kinderleed waardoor Teeven en van Rijn zo moeten huilen, leidt tot kosten, kosten voor de overheid. En kosten voor de overheid zijn niet fijn, want dan blijft er minder geld over voor hobby´s zoals economie kapot maken, nivelleren, JSF, windmolens op de Veluwe, HSL door de Randstad, ontwikkelingshulp, wachtgeld voor uitgerangeerde politici, een borstbeeld voor Mark Rutte, alimentatie voor de vrouw van Diederik Samsom ...



ALIMENTATIE ... je zult maar vader zijn!
Ik ben zelf vader zonder kinderen. Drie kinderen, wier opvoeding ik heb gemist! Ik had er graag bij willen zijn, omdat ik zoveel van hen houd, van mijn zoon en van mijn dochters - de mooiste kinderen, de liefste mensen die bestaan.
ALIMENTATIE ... heb ik met liefde betaald, maar nu wilde belastingdienst zich er ook mee bemoeien.
Er zijn grenzen, die een man, een vader kan verdragen!



KINDEREN .. we moeten het over KINDEREN hebben, kinderen uit een VERBROKEN relatie.

Zaterdag 5 oktober is Vilma Winter-Joe mijn gast, om mij te helpen mijn pijn te verwerken.
Maar het gaat natuurlijk werkelijk om de kinderen, de kinderen van gescheiden ouders, die onze hulp nodig hebben!
... en over de belastingdienst, die er groot genoegen in schept om vaders verder kapot te maken.

Luister iedere zaterdagavond om 20u, naar de PAUL ZORNIG show, bij Radio Apeldoorn!
En praat mee!
Tijdens de uitzending kun je bellen, om je vragen te stellen, om commentaar te geven, om met mijn gasten in debat te gaan! Het telefoonnummer is dan: 055 540 1978
Twitteren kan ook, naar @paulzornig
En als je vooraf al vragen hebt, stuur die dan naar info@paulzornig.nl

Zelfs als jij een interessant mens bent, ook als je een interessant onderwerp hebt, ben je van harte welkom, als gast in de Paul Zornig show. Neem contact op, via twitter @paulzornig of via mail info@paulzornig.nl

Uitzending: iedere zaterdag, van 20u00 tot 22u00
Radio: 107,1 FM
Live-stream: www.RTV-Apeldoorn.NL
Smartphone en Tablet gebruikers kunnen Radio Apeldoorn beluisteren via de Tune In app




2 opmerkingen:

  1. Wow!! Ik ben zelf ook een vaderloos kind. Totdat ik mijn eigen identiteit ben gaan begrijpen. Het is een belangrijk onderwerp waar ik bij je te gast mag zijn. Met mijn uitgesproken persoonlijkheid en ook mijn directe mening, hoop ik veel mensen met mijn boodschap te kunnen bereiken, bevrijden en hen ook te helpen kracht uit die slopende pijn te halen. Ik heb er zin in, tot zaterdag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://sport.be.msn.com/running/nl/nieuws/article.html?Article_ID=652951

    Kinderen hebben recht op beide ouders, niet meer dan logisch!

    BeantwoordenVerwijderen