maandag 6 januari 2014

Apfelzorniger Nachrichten - 2014 - 006



De eerste snelweg in Nederland werd aangelegd door onze Duitse broodheren, in de beginjaren van de tweede wereldoorlog. Het was een betonplatenweg, prefab en onverwoestbaar, van Oberhausen langs Arnhem en Urecht naar Den Haag. Toen al beschermden onze oosterburen ons landje, ons volk tegen het Anglo-Amerikaanse imperialisme, zoals zij tegenwoordig onze economie nog een beetje overeind houden, om het failliet van de postzegel aan de Noordzee te voorkomen.
Vanochtend deed ik een poging om vanuit Apfelzornig naar het rioolputje van de westerse samenleving te komen, niet over die betonplatenweg, maar over de A1. Deed een poging, die weinig succesvol was.
Tot Kootwijk kun je meestal aardig doorrijden, in een slalom tussen vrachtwagens en bouwvakkerbusjes door, soms via de vluchtstrook, maar alleen als t echt niet anders kan. Maar daarna begint de ellende!
Files bij Barneveld, bij Hoevelaken, bij Bunschoten, bij Eemnes, bij Muiderberg, bij Diemen, bij Watergraasmeer en op de Ring A10. Met een gemiddelde snelheid van 36 km/u ben ik al heel blij!
Het rioolputje van de westerse samenleving, zelfs je grootse vijanden wens je een verblijf in die puinhoop niet toe. In het centrum heersen groene en linkse pluchezitters, mediamakers en bankiers. In de buitenwijken heersen Jihadisten en criminelen, die zelfs niet door het leger onder controle kunnen worden gehouden.
De laatste platlander die trots is op dat rioolputje, heet van der Laan; logisch, want hij wordt ruimschoots betaald om met trots te roeptoeteren over zijn homo-stad, waar vrede heerst, iedereen gelukkig is, betaald door hardwerkende mensen in andere steden en op het platteland.
Ik ben blij als ik straks het rioolputje van de westerse samenleving weer achter me kan laten en via de files op de Ring A10, bij Watergraafsmeer, bij Diemen, bij Muiderberg, bij Eemnes, bij Bunschoten, bij Hoevelaken, bij Barneveld, na Kootwijk volgas kan geven richting Apfelzornig.

Als je je wilt bemoeien met de situatie in Apfelzornig, als je wilt ingrijpen in de gebeurtenissen in mijn dorp, kun je altijd contact opnemen met mij,
- via TWITTER: @paulzornig
- of per MAIL: info@paulzornig.nl

En zie: www.paulzornig.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen