maandag 20 januari 2014

Apfelzorniger Nachrichten - 2014 - 017



Toen ik vanavond thuiskwam, na een lange rit vanuit het rioolputje van West-Europa, waar EUrofielen zich aan de rand van de grachten verheugen op het Groot EUropse Rijk, onder leiding van de Grote Leider Hermann von RomPEU en lokale vrienden zoals Axel Pechman, vond ik een ingezonden brief op mijn deurmat!

Een brief van @chantal_keizer en ik wil je de inhoud van haar schrijven natuurlijk niet onthouden ...



Dinsdag, 21 januari 2014, debatteren onze parlementariƫrs over het "Burgerinitiatief voor een EU-referendum".
Lees daarover meer op: https://www.burgerforum-eu.nl/

Als je je wilt bemoeien met de situatie in Apfelzornig, als je wilt ingrijpen in de gebeurtenissen in mijn dorp, kun je altijd contact opnemen met mij,
- via TWITTER: @paulzornig
- of per MAIL: info@paulzornig.nl

En zie: www.paulzornig.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen