vrijdag 27 februari 2015

Tja ... hoe reageer ik op zulk een mail?


Ik vond vanochtend een bijzonder vriendelijke mail, in mijn mailbox, van een of andere Lieke.
Haar email-adres eindigde op @windesheim.nl en daarom was ik nieuwsgierig naar wat die Lieke met mij wilde delen.
Aldus:


Vanavond draait iedereen om, op straat, in een-op-straat van de NTR.
Om 20u mogen radio1-luisteraars vragen stellen aan de NTR-presentator die met zijn bus in die ene straat staat, de hoofdstraat te Apfelzornig.
Ik ben best wel wel zen zen zenuw nuw nuw nerveus na na natuurlijk, aangezien ik - lekkere lieke, student aan een hogeschool voor journalistiek waar je geen hebdo-cartoons mag ophangen - ben uitgenodigd om een paar oppervlakkige vragen aan Rob Oudkerk te stellen.
Hun van de NTR, hullie hebben mij gezegd dat het oppervlakkige vragen moeten zijn, zodat de heer Oudkerk politiek correct en vooral links kan reageren, ter meerdere ere van de PvdA in het algemeen en in het bijzonder van Diederik Samsom, die zijn vrouw en kind in de steek heeft gelaten omdat de persvoorlichter van de PvdA-fractie zo´n sappige kut heeft en zo lekker pijpt.
Ik heb wekenlang geluisterd naar een-op-straat van de NTR, om goed te begrijpen hoe ik mijn vragen aan de heer Oudkerk moet formuleren en ik heb een lijst met vragen opgesteld.
Omdat ik heel lekker maar ook onzeker ben, zou ik u willen vragen of u mijn lijst met vragen nog even kritisch wilt bekijken en van commentaar wilt voorzien, voordat ik naar de bus van een-op-straat ga.

1-U was ooit huisarts, voordat u op het pluche ging plakken. U vond het natuurlijk lekker om uitstrijkjes te maken en uw patienten genoten natuurlijk ook van uw behandeling. Vingerde u de vrouwen die met hun benen wijd op de onderzoekstafel lagen dan lekker en landurig?
2-Het is natuurlijk heel normaal dat een getrouwde man, een vader, een volksvertegenwoordiger op zoek gaat naar heroïnehoertjes om lekker onveilig van ruige seks te genieten. Maar had u nog wel zin om uw vrouw te neuken of te beffen, na zulke heftige nachten met die lekkere wijven aan de Amsterdamse haven?
3-Alles wat de PvdA doet is natuurlijk geweldig; de SP en GL zijn ook partijen die het allerbeste voor hun partijleiding voorhebben. Niet voor niets wordt u rijkelijk beloond door de NTR voor uw propaganda voor alles en iedereen die zich links meent te moeten noemen. Bent u niet ook van mening dat iedereen die geen lid is van de PvdA (of desnoods GL danwel SP) van de Publieke Omroep geweerd dient te worden?
4-Ik vind u een heerlijk mens, zo open en eerlijk, zo geïnteresseerd wat andere mensen denken, zo onbevooroordeeld in de manier waarop u uw gasten interviewd. Ik zou dat graag leren, van u leren! Ik ben ontzettend geil en ik heb geen slipje aan. Zou u mij na afloop van de uitzending willen neuken?

Tja ... hoe reageer ik op zulk een mail?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen