vrijdag 20 maart 2015

Mondriaan, Komrij en andere miezerige mannetjes

Het is maar goed dat die volksvertegenwoordigers aan het pluche zijn vastgeplakt. Stel je voor dat ze vrij zouden rondlopen!
In andere landen worden misdadigers opgesloten in gevangenissen, in Nederland sluiten we alle leugenaars en graaiers op in de Tweede of de Eerste Kamer.


Neem een Johan H., die groot is geworden door frauduleuze handelingen (iets met hypotheken en witwassen). Al als scholier op wat toen nog RSG Hameland heette, tegenwoordig Gerrit Komrij College heet, deed Johan niet normaal, had hij natte dromen over Dorette die een klas hoger zat dan hij. Ik weet dat, omdat Johan dat in 2012 aan mij vertelde, omdat Dorette bij mij in de klas zat. Ik ben immers ook geboren en getogen in het dorp van Komrij en Mondriaan.
Piet Mondriaan was trouwens ook enigzins abnormaal, met zijn voorliefde voor jonge meisjes. Volgens biografen zijn Piet´s abnormaliteiten en zijn erectiestoornis veroorzaakt door het feit dat Mondriaan´s vader hoofd van de Christelijke lagere school in Winterswijk was. Dat verklaart ook mijn seksgenot, want mijn opa werd hoofd van die school nadat Papa Mondriaan bij Petrus aan de poort had geklopt.
Neem een Kees vd S., die graag het geweten van iedereen wil zijn (iets met secondlove verbieden, omdat zijn verzonnen god liefde verboden heeft en vrouwen aan het aanrecht wenst te zien). Die Kees wrijft zich in de handen, als lammeren onverdoofd worden geslacht. Pijn is immers goed, pijn leert ons de weg van god te volgen. De mens is zondig, de mens is schuldig, de mens dient geketend en gegeseld. Het lijkt verdomme wel een SM-tent, daar bij die christenen.
Die christenen, daar reken ik voor het gemak ook even de Limburgse en Brabantse katholieken toe, die weten overigens wel raad, met meisjes en jongens. Hoe jonger, des te beter. Het kwijl loopt mij uit de bek, als ik al die verhalen over schandknapen voor de priesters en loverboy-girls voor de predikanten lees.
En Sybrand B. kijkt ondertussen de andere kant op, want lui achterover hangen in een pluche oppositie fautteuil bevalt hem goed. Vuile handen maken laat Sybrand graag aan anderen over (en over het verleden van zijn partij lullen we liever niet). Zoals mevrouw B. in de Libelle liet opschrijven: "Sybrand heeft liever dat ik seks heb met een andere man, om te voorkomen dat ik achteraf zal zeggen dat Sybrand het niet goed gedaan heeft."
Neem een Emile R., die in het belang van de partij, de partijleider en vooral zichzelf, de hele economie kapot wil maken, zodat er weer wachtlijsten in de zorg komen, zodat iedereen een baan heeft in - bijvoorbeeld - een puntenslijperfabriek, niemand meer een woning kan betalen, er weer stoomtreinen gaan rijden (1 per 2 uur, maar wel over schoongebezemde rails), er nooit meer gebrek aan puntenslijpers zal zijn, alle arbeiders een Trabant kunnen bestellen, en er een groot paleis van de republiek gebouwd wordt. Wat de meisjes die ooit in Boxmeer op school zaten, wat de meisjes die ooit in de worstenfabriek in Oss werkten mij verteld hebben, daar lusten de predikanten en de priesters en zelfs Mondriaan geen brood van.
Neem een Bram v O. O, laat maar, die heeft al genoeg problemen met zijn kelderende aandelen in windmolenparken en windmolenfabrieken. Bovendien is zijn Prius vervuilender dan een Hummer. Overigens doen zijn moslim-vriendjes wel goede zaken, niet alleen in Syriƫ en Irak, maar nu ook in Tunesiƫ. Bram kan een voorbeeld nemen aan Tofik!
Neem een Diederik S., wiens ex mij iedere dag belt om te vragen wanneer hij voor de kinderen gaat zorgen. Ik ben geen maar ken wel een persvoorlichter, die veel beter op zulke vragen antwoorden kan geven (maar dat niet wil). Die Diederik is wel een kanjer, hij verliest alle verkiezingen en weet toch aan zijn voorzitter (jaja, dat varken in een vest) te verkopen dat hij het erg goed doet. En zijn lid stelt de persvoorlichter ook niet teleur. Leden zijn er toch niet meer, sinds de Turken hun eigen partij hebben en de Marokkanen drukker zijn met het overvallen van oude vrouwtjes dan met de democratie. Wel lullig voor Diederik dat hij vanwege zijn strafblad niet meer terug kan naar GreenPeace.
Neem een Henk K., die van de Gaykrant, die wil dat alle ouderen gratis geneukt worden. Ik snap die man niet ... Iedereen wordt gratis geneukt door onze overheid! Gelukkig heeft Henk een goede, betrouwbare vriend in Jan N., de man die van links tot rechts werkelijk alle konten geneukt heeft. Toen ik in de DDR woonde hebben Honecker en Mielke mij wel eens gevraagd of die Jan werkelijk een politicus was, of die Jan werkelijk een serieuze politieke partij vertegenwoordigde. Toen had ik geen antwoord, nu weet ik het wel: eigenbelang eerst & na ons komt de zondvloed.
Neem een willekeurige VVD-er ... laat maar, ik kan het bonnetje niet vinden.
Neem een klein, miezerig mannetje. Laten we hem Lexje noemen. Hij die van zijn moeder op de billen kreeg, als hij zijn bordje pap weer eens niet had leeggegeten. Hij die door de meisjes uit de straat om de oren werd geslagen, omdat hij peuters liep te pesten. Hij die op de middelbare school klasgenoten verraadde als zij hun huiswerk niet hadden gemaakt, om er zelf beter van te worden. Lexje studeerde meer dan 10 jaar kunsthistorie, op kosten van de staat. Met zijn scriptie "de puntenslijper van Rembrandt" kan hij wellicht goede sier maken bij Emile en zijn vrienden, maar niet bij weldenkende burgers. Dat kleine, miezerige mannetje is heel goed in oordelen en veroordelen: "zij zijn slecht, ik ben goed!"
Wie echt erg is, is dat dat kleine, miezerige mannetje zijn eigen uitgangspunten verloochent door islam te omarmen, nu moslims zich elders niet meer thuisvoelen.
Dat kleine, miezerige mannetje vertegenwoordigt het failliet van de parlementaire democratie!

Excuses aan alle politici die ik niet genoemd heb. Wees gerust, u bent even onbetekenend als dat kleine, miezerige mannetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten